Συνάντηση Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Δυτικής Μακεδονίας – αγροτών. Τη συνάντηση της ΠΕΔ Δυτικής Μακεδονίας με εκπροσώπους του Μπλόκου της Σιάτιστας φιλοξένησε ο Δήμος Βοΐου, η οποία πραγματοποιήθηκε σήμερα, Δευτέρα 12 Ιανουαρίου, στο Δημαρχείο, μετά από αίτημα των αγροτών. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, οι εκπρόσωποι του Μπλόκου κατέθεσαν υπόμνημα με τα αιτήματά τους, τα οποία
TOP