Δήμος Φλώρινας: Πρόσκληση σε συνάντηση με τους αθλητικούς και πολιτιστικούς συλλόγους Ο Δήμος Φλώρινας προσκαλεί όλους τους αθλητικούς και πολιτιστικούς συλλόγους του Δήμου σε μια συνάντηση γνωριμίας και συζήτησης. Η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 21 Ιανουαρίου, στις 18:00, στην Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων. Στόχος της συνάντησης είναι να γνωριστούμε καλύτερα, να ανταλλάξουμε ιδέες και σκέψεις
Η Βουλευτής Π.Ε. Κοζάνης, Τομεάρχης Τουρισμού ΣΥΡΙΖΑ Π.Σ και Αντιπρόεδρος της Επιτροπής Προστασίας του Περιβάλλοντος της Βουλής κ. Καλλιόπη Βέττα μίλησε στην Επιτροπή, καταθέτοντας προτάσεις για να συμπεριληφθούν στην θεματολογία των επόμενων συνεδριάσεων. Αρχικά, στην εισήγηση της η κ. Βέττα πρότεινε την διενέργεια γενικότερων θεματικών συζητήσεων που συμπεριλαμβάνουν ενημέρωση από αρμόδιους φορείς για τις εγκαταστάσεις
• Υποχρεωτική χρήση προστατευτικής μάσκας σε όλους τους χώρους του Νοσοκο-μείου (υγειονομικό προσωπικό, ασθενείς, επισκέπτες, συνοδοί). • Απαγόρευση εισόδου σε επισκέπτες και συνοδούς που εμφανίζουν συμπτώματα λοίμωξης του αναπνευστικού (π.χ. πυρετός, βήχας, καταρροή, πονόλαιμος). • Το επισκεπτήριο περιορίζεται στο ελάχιστο δυνατό, καθημερινά από 15:00 έως 17:00 και για διάρκεια όχι μεγαλύτερη της μισής ώρας. •
TOP