Μετά από 50 και πλέον μέρες στα μπλόκα, όπου δώσαμε έναν μεγαλειώδη και έντιμο αγώνα επιβίωσης, συνεχίζουμε με άλλες μορφές πάλης. Δώσαμε μία μάχη επιβίωσης για να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε τα χωράφια μας, να κρατήσουμε τα κοπάδια μας, να ζήσουμε αξιοπρεπώς στην ύπαιθρο. Η Κυβέρνηση δεν έχει την πολιτική βούληση να μας στηρίξει στα δίκαια
Ακόμη μία επιστολή για τα προβλήματα με την κάρτα αναπηρίας, που αποτέλεσε αντικείμενο διεκδίκησης του αναπηρικού κινήματος, της ΕΣΑμεΑ και των οργανώσεών της και χαιρετίστηκε ως «Κάρτα Αξιοπρέπειας», κοινοποίησε η ΕΣΑμεΑ στην υπουργό Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δ. Μιχαηλίδου, ζητώντας συνάντηση. Στην επιστολή αναφέρονται τα προβλήματα που έχουν προκύψει αναφορικά με το help desk, που
TOP