Την ημερίδα διοργανώνουν οι Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων 1ου, 2ου και 3ου Δημοτικών Σχολείων Σιάτιστας και ο Δήμος Βοΐου, ενώ ομιλητής είναι ο κ. Νικόλαος Τσακμάκης, Επιστημονικός Υπεύθυνος του Κέντρου Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε. Κοζάνης «Ορίζοντες»
Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ψήφισε την παραπομπή της εμπορικής συμφωνίας ΕΕ-Mercosur στο Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ζητώντας τη γνωμοδότηση του Δικαστηρίου σχετικά με το αν η συμφωνία είναι συμβατή με τις Συνθήκες της ΕΕ. Η πρόταση για την παραπομπή της συμφωνίας υπερψηφίστηκε με 334 ψήφους υπέρ, 324 ψήφους κατά και 11 αποχές. Η Μυρτώ Πισπίνη, υπεύθυνη
Υπουργός Υγείας, εμφανίζεται συστηματικά ως υπερασπιστής του Εθνικού Συστήματος Υγείας, διακηρύσσοντας ότι «το ΕΣΥ ενισχύεται όσο ποτέ» και ότι «καμία δημόσια δομή δεν εγκαταλείπεται». Η πραγματικότητα, όμως, στις δημόσιες δομές Υγείας του Δήμου Αμυνταίου αποκαλύπτει μια εντελώς διαφορετική –και πολιτικά απολύτως συνειδητή– επιλογή. Σε μια περιοχή που έχει πληγεί πολλαπλά από την απολιγνιτοποίηση, τη φτώχεια
Έκθεση φωτογραφίας για τη Μετάβαση, με τίτλο «Εικόνες ενός τόπου που αλλάζει» πρόκειται να πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 28 Ιανουαρίου, ώρα 6 μ.μ. στο Λαογραφικό Μουσείο Κοζάνης. Συμμετέχουν οι φωτογράφοι: Θανάσης Γαύρος, Γρηγόρης Δάλλης, Αλέξης Κασνάκης, Χρήστος Λαμπριανίδης, Κώστας Παπαιωάννου, Δημήτρης Στραβού. Η εκδήλωση πραγματοποιείται στο πλαίσιο της δράσης «Μετά-Τοπίο: Πολιτισμός και βιώσιμη Ανάπτυξη στη Δυτική
TOP