
Η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας στοχεύοντας στον επανακαθορισμό της θέσης της στην τουριστική βιομηχανία με τη δημιουργία ενός διακριτού, ελκυστικού και αυθεντικού τουριστικού προϊόντος, το οποίο θα συνδέεται με την ταυτότητα της περιοχής και θα ενσωματώνει την εικόνα της, διασφαλίζοντας ποιότητα στην εμπειρία της αναψυχής, θα προσπαθήσει μέσω της συμμετοχής της σε τουριστικές εκθέσεις (PHILOXENIA 2016 & GREEK TOURISM EXPO 2016) να αφήσει το στίγμα της και να δημιουργήσει θετικές εντυπώσεις, οι οποίες θα μετουσιωθούν σε άμεσα και απτά αποτελέσματα. Τα στατιστικά στοιχεία αποδεικνύουν ότι το 95 % των επισκεπτών στη Δυτική Μακεδονία προέρχονται από το εσωτερικό της χώρας.
Η Περιφέρεια με βάση τον ιδιαίτερο χαρακτήρα και τη φυσιογνωμία της περιοχής, σχεδιάζει την ανάπτυξη και προώθηση ενός τουριστικού προϊόντος, με ενιαία εικόνα και περιεχόμενο ως προορισμός ποιοτικών εναλλακτικών “εμπειριών” και απώτερο σκοπό την αύξηση της ελκυστικότητας, την ενίσχυση της εξωστρέφειας και την άμβλυνση των ενδοπεριφερειακών ανισοτήτων υπό τον όρο πάντοτε της αειφορικής διαχείρισης. Η παρουσίασή της ως ενός ενιαίου εναλλακτικού προορισμού (αγροτουρισμός, πολιτιστικός, θρησκευτικός, βιομηχανικός, γαστρονομικός, φυσιολατρικός, κ.λπ.) πρόκειται να προωθηθεί και μέσα από την ανάδειξη και προώθηση των παραδοσιακών και τοπικών προϊόντων που διαθέτει (διασύνδεση αγροδιατροφής και τουρισμού, καλάθι προϊόντων Δυτικής Μακεδονίας, συνεργατικά δίκτυα).
Προκειμένου να προωθηθεί το τουριστικό προϊόν της περιοχής, με στόχο την ώθηση του τουριστικού τομέα στη Δυτική Μακεδονία, η Περιφέρεια θα συμμετάσχει στις παρακάτω εκθέσεις:
1.στη 32η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Philoxenia 2016, η οποία θα διεξαχθεί στη Θεσσαλονίκη (Διεθνές Εκθεσιακό & Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλονίκης) από 18. – 20.11.2016