Ο Διευθυντής και το διδακτικό προσωπικό του Μουσικού Σχολείου Σιάτιστας «Κωνσταντίνος και Ελένη Παπανικολάου» ευχαριστούν θερμά τον Σύλλογο «Νέα Ελπίδα» Θεσσαλονίκης για την ευγενική χορηγία στο σχολείο μας ενός απινιδωτή για την αντιμετώπιση εκτάκτων περιστατικών και εύχονται η χειρονομία τους αυτή να βρει και άλλους μιμητές στο μέλλον για την εκπαιδευτική κοινότητα. Ιδιαίτερες ευχαριστίες δε
Σύλλογος «Ποντοκώμη 1923» – Τρείς ημέρες γεμάτες καλή διάθεση, χορό, μουσική και τραγούδια / 6 – 20 – 27 Δεκεμβρίου στο χώρο του συλλόγου ! -Σάββατο 6 Δεκεμβρίου – ώρα 18:30 Υποδεχόμαστε το χειμώνα με ζεστό κρασί και κάστανα. Τον καλωσορίζουμε με γεύσεις, χαμόγελα και καλή διάθεση ! -Σάββατο 20 Δεκεμβρίου – ώρα 21:30 Ποντιακή
Εν όψει του εορτασμού την προσεχή Τετάρτη της Παγκόσμιας Ημέρας για τα Άτομα με Αναπηρία (3/12/2025), η διοίκηση του Πανελληνίου Συνδέσμου Πασχόντων από Καρδιοπάθειες αισθάνεται την ανάγκη αφενός να δηλώσει ότι συμμετέχει συνειδητά στον εορτασμό της Ημέρας όπως προφανώς εμείς τον αντιλαμβανόμαστε μαζί με όλες τις λοιπές κοινωνικές ομάδες οι οποίες βιώνουν αντίστοιχες πραγματικότητες, ,
Την 1η Δεκεμβρίου, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας καλεί τους παγκόσμιους ηγέτες και τους πολίτες να υπερασπιστούν το δικαίωμα στην υγεία αντιμετωπίζοντας τις ανισότητες που εμποδίζουν την πρόοδο στον τερματισμό του AIDS. Αν και η Ευρωπαϊκή Περιφέρεια του ΠΟΥ έχει σημειώσει πρόοδο στην αντιμετώπιση του HIV, εξακολουθούν να υπάρχουν σημαντικές προκλήσεις στον εντοπισμό και τη θεραπεία
TOP