Ο Δήμος Κοζάνης συμμετείχε στο Εθνικό Συνέδριο για την Κλιματική Ουδετερότητα, που πραγματοποιήθηκε στις 27 και 28 Νοεμβρίου 2025 στην Αθήνα (National Climate Neutrality Event). Η εκδήλωση διοργανώθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος NetZeroCities (https://netzerocities.eu/), ενταγμένη στην Αποστολή της Ε.Ε. για τις 100 Κλιματικά Ουδέτερες και Έξυπνες Πόλεις, σε συνεργασία με το Δίκτυο Ανθεκτικών Πόλεων Resilient
Αν έλεγες πριν από δέκα χρόνια ότι η Ελλάδα «του παράλληλου νομίσματος», θα κατάφερνε, από επαίτης δανεικών από την Κίνα και τη Ρωσία και καυσίμων από την Βενεζουέλα, να δανείζεται με χαμηλότερο κόστος από χώρες της ομάδας των G7, δηλαδή τις πιο ανεπτυγμένες δημοκρατικές οικονομίες του κόσμου, να προεξοφλεί τα χρέη της και να γίνεται
Η Τ.Ε. Ενεργειακού Κέντρου του ΚΚΕ στα πλαίσια την εβδομάδας αντιιμπεριαλιστικής δράσης έκανε εξόρμηση στην πύλη του ΑΗΣ Πτολεμαΐδας 5, ενημερώνοντας τους εργαζόμενους για το ξήλωμα εξοπλισμού (μετασχηματιστές, πυκνωτές και άλλο υλικό) από τις λιγνιτικές μονάδες που έχουν αποσυρθεί από το δίκτυο και τα στέλνουν στην Ουκρανία εμπλέκοντας ακόμα περισσότερο τη χώρα μας στα επικίνδυνα
Στο μπλόκο της Σιάτιστας, μαζί με τους αγρότες και τους κτηνοτρόφους των Γρεβενών και ολόκληρης της Δυτικής Μακεδονίας, βρέθηκε το απόγευμα της Τετάρτης 10-12-2025 ο επικεφαλής και μέλη της αυτοδιοικητικής παράταξης «Γρεβενά – Δυνατά – Μπροστά», στηρίζοντας τον αγώνα και τις διεκδικήσεις τους που αδιαμφισβήτητα βρίσκουν θετική ανταπόκριση στο σύνολο της κοινωνίας. Ο κ. Τριγώνης
TOP