Από τη θέση του Δημάρχου Φλώρινας συγχαίρω τον Διοικητή του 1ου Συντάγματος Πεζικού “Σαγγάριος” κ. Στέφανο Δοξάκη για την προαγωγή του στον βαθμό του Ταξιάρχου. Οφείλω να τονίσω την αγαστή συνεργασία που έχουμε αναπτύξει ως Δήμος Φλώρινας με το 1ο Σύνταγμα Πεζικού και προσωπικά με τον κ. Δοξάκη κάτι που έχει θετικό αντίκτυπο στους δημότες
TOP