Με απόφαση του Δημάρχου Γρεβενών, Κυριάκου Ταταρίδη και λόγω των προβλέψεων της Εθνικής Μετεωρολογικής Υπηρεσίες (ΕΜΥ) για πολύ χαμηλές θερμοκρασίες, αύριο, Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2026, όλες οι σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Γρεβενών, θα ξεκινήσουν τη λειτουργία τους μία ώρα αργότερα. Οι Βρεφονηπιακοί Σταθμοί του Δήμου θα λειτουργήσουν κανονικά.
Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α.) εκφράζει την αμέριστη συμπαράσταση και στήριξη της στην κινητοποίηση που αποφάσισε ο Σύλλογος Υπαλλήλων Δήμων Νομού Καστοριάς και στον αγώνα που δίνει γενικότερα προκειμένου να μετατραπεί σε Αορίστου Χρόνου η σύμβαση είκοσι ένα (21) συναδέλφων που απασχολούνται στους Παιδικούς-Βρεφονηπιακούς Σταθμούς και στα Κ.ΔΑ.Π. του Δήμου Καστοριάς. Αύριο,
TOP