Οι κινητές ομάδες του ΕΟΔΥ συνεχίζουν τις επισκέψεις τους σε κοινότητες του Δήμου Αμυνταίου, με στόχο την παροχή πρωτοβάθμιας υγειονομικής φροντίδας, την πρόληψη και την έγκαιρη διάγνωση πιθανών προβλημάτων υγείας, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στους κατοίκους απομακρυσμένων περιοχών με περιορισμένη πρόσβαση σε υπηρεσίες υγείας. Συγκεκριμένα, οι επισκέψεις θα πραγματοποιηθούν: • στο Λέχοβο, την Τρίτη 28 Ιανουαρίου,
Το Εργασιακό Σωματείο ΕΚΑΒ Δυτικής Μακεδονίας αποχαιρετά τον Μιχάλη Μήγγο, επί σειρά ετών Πρόεδρο του Συλλόγου Ατόμων με Αναπηρία Περιφερειακής Ενότητας Κοζάνης και στυλοβάτη του αναπηρικού κινήματος στη Δ. Μακεδονία. Η συνεργασία μας μαζί του ήταν πάντα ουσιαστική και ειλικρινής, με κοινό στόχο την αξιοπρέπεια και τη στήριξη των ανθρώπων με αναπηρία και το κοινωνικό
Αλγεινή εντύπωση μας προκάλεσε η συζήτηση στη Βουλή μεταξύ του υπουργού υγείας κου Γεωργιάδη και του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ κου Κωνσταντινόπουλου για τη στελέχωση ασθενοφόρων με οδηγούς της ΔΕΗ. Η ΠΟΠΕΚΑΒ έχει καταγγείλει τις νομοθετικές ρυθμίσεις για στελέχωση ασθενοφόρων με στρατιωτικούς, οδηγούς ΟΤΑ κ.α. αλλά τώρα βλέπουμε ότι για μικροκομματικά παιχνίδια και μόνο η κατάσταση
Ο Δήμαρχος Σερβίων, Χρήστος Ελευθερίου, συνοδευόμενος από τον Αντιδήμαρχο Έργων και Υποδομών, Κωνσταντίνο Δήμου, ξεναγήθηκε στις ανακαινισμένες εγκαταστάσεις του Κέντρου Υγείας Σερβίων και ενημερώθηκε για τις νέες υποδομές και τα έργα που έχουν υλοποιηθεί για τη βελτίωση των υπηρεσιών υγείας. Κατά την επίσκεψη, ο Δήμαρχος είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με τη Διευθύντρια, Σοφία Φασίδου,
TOP