Κλείνοντας 2 χρόνια ως Δημοτική Αρχή οφείλω να ενημερώσω τον Γρεβενιώτικο λαό σε πρώτη φάση το τι παρέλαβε ο Δήμος μας από την προηγούμενη Δημοτική Αρχή, γιατί στην συνέχεια ο κάθε πολίτης θα χρειαστεί να κάνει τις σχετικές συγκρίσεις και να εξάγει τα συγκριτικά συμπεράσματα που χαρακτηρίζουν τις 2 εποχές. Τι παραλάβαμε: 1) ΑΝΓΡΕ: η
Δέκα χρόνια Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Ευαισθητοποίησης στη Δυτική Μακεδονία. Η ΔΙΑΔΥΜΑ Α.Ε. τιμήθηκε με Χρυσό Βραβείο στα Circular Economy Awards 2026, για το πολυετές και ουσιαστικό έργο της στον τομέα της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Ευαισθητοποίησης, συμπληρώνοντας δέκα χρόνια συνεχούς δράσης στη Δυτική Μακεδονία. Η Τελετή Απονομής πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, στο Radisson Blu Park Hotel, στο
Το Κέντρο Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία Βελβεντού (Κ.Ε.ΠΕ.Α. Βελβεντού) συμμετέχει στο ευρωπαϊκό έργο «AGORA 2030», το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ (KA220 – Εκπαίδευση Ενηλίκων) και έχει διάρκεια 24 μηνών. Το «AGORA 2030» στοχεύει στην ενίσχυση χώρων συνεργασίας και συμμετοχής των πολιτών (διεθνώς γνωστών ως tiers-lieux) ως πεδίων μάθησης, συλλογικής

ΣΥΡΙΖΑ ΚΟΖΑΝΗΣ

Μια χώρα σε πανικό, μία κυβέρνηση που διαλύει και ξεπουλάει ότι χτίστηκε με κόπο και χρήματα των Ελλήνων πολιτών, μία κυβέρνηση που ζει στην υποκρισία. Κηρύττει σιωπηλό πένθος, ακυρώνοντας τις εκδηλώσεις για την κοπή της Βασιλόπιτας στα σχολεία, με αφορμή το τραγικό εργατικό δυστύχημα στα Τρίκαλα ενώ πέρασαν σχεδόν απαρατήρητοι οι 200 νεκροί στην εργασία
TOP