Ως Εργατικό Κέντρο Καστοριάς εκφράζουμε τη θλίψη, την οδύνη και την οργή μας για αυτό το πολύνεκρο εργατικό ατύχημα-δυστύχημα στο εργοστάσιο της βιομηχανίας «Βιολάντα» στα Τρίκαλα. Είναι απολύτως αναγκαία η πλήρης και σε βάθος και χωρίς καμία σκιά διευκρίνηση των ακριβών αιτίων της τραγωδίας, με ευθύνη όλων των αρμόδιων αρχών. Η κοινωνία, οι εργαζόμενοι και
Κυρία, κύριε Υπουργοί, Όπως ενημερωθήκαμε, από το 2011 είχε διαφανεί και μετά την αυτοψία φοιτητών του Τμήματος Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών Φλώρινας του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας εκείνης της χρονιάς ότι το κτήριο της «Αγίας Όλγας» (πρώην Οικοκυρική Σχολή) θα προοριζόταν για τη στέγαση του τμήματος. Τότε είχε ευελπιστήσει ο φοιτητικός σύλλογος του Τμήματος ότι συντόμως
Ο Δήμος Καστοριάς ενημερώνει ότι το καράβι «ΟΛΥΜΠΙΑ» για το διάστημα 30 Ιανουαρίου- 1 Φεβρουαρίου 2026, θα κάνει τακτικά δρομολόγια ως εξής: 11:00 αναχώρηση από την προβλήτα της Βόρειας Παραλίας 12:00 αναχώρηση από την προβλήτα της Νότιας Παραλίας 13:00 αναχώρηση από την προβλήτα της Βόρειας Παραλίας 14:00 αναχώρηση από την προβλήτα της Νότιας Παραλίας Ελάχιστος
TOP