Γράφτηκα φροντιστήριο αλλά…
Οι περισσότεροι μαθητές έχουν την αίσθηση, όταν γράφονται πρώτη φορά στο φροντιστήριο, ότι ως δια μαγείας τα κενά τους θα καλυφθούν και η απόδοση τους θα εκτοξευθεί από το πρώτα κιόλας μαθήματα.
Πολλές φορές όμως αυτό δεν συμβαίνει και απογοητεύονται! Γιατί; φταίει το φροντιστήριο, ο καθηγητής στα ιδιαίτερα ή ο ίδιο ο μαθητής; H ανάληψη της ευθύνης είναι δείγμα ωριμότητας γιατί δεν μπορεί πάντα να φταίει κάποιος άλλος. Είμαστε υπεύθυνοι για τις επιλογές μας, τα λάθη μας και την ένταση με την οποία έχουμε προσπαθήσει.
Όσο σημαντική όμως είναι η ανάληψη της ευθύνης από τον ίδιο τον μαθητή άλλο τόσο σημαντικό είναι να κάνει κάτι για να βελτιώσει την κατάσταση! Είναι σημαντικό δηλαδή να δράσει. Να εξετάσει τις επιλογές του και να τις αναθεωρήσει αν δεν είναι σωστές.
Το σημαντικότερο λάθος το οποίο κάνει κάποιος ο οποίος επιλέγει ένα φροντιστήριο είναι ότι δεν επιλέγει τον καθηγητή. Οι περισσότεροι μαθητές γράφονται χωρίς να έχουν κάνει ένα δοκιμαστικό μάθημα για να δουν αν τους ταιριάζει ο καθηγητής ή η μέθοδος διδασκαλίας του.
Το πιο συχνό φαινόμενο είναι ο μαθητής να καλύπτεται από κάποιον καθηγητή άλλα όχι από κάποιον άλλο. Εκεί τι κάνει; Προφανώς δεν μπορεί να πηγαίνει σε δυο φροντιστήρια ταυτόχρονα! Μήπως όμως υπάρχει επιλογή;
Το ζωντανό διαδικτυακό μάθημα αποτελεί πλέον βασική επιλογή των μαθητών όχι μόνο στην Αθήνα αλλά και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας. Ο μαθητής έχει την δυνατότητα να γνωρίσει τον καθηγητή του μέσα από ένα δωρεάν δοκιμαστικό μάθημα και αν τον καλύπτει να τον επιλέξει.
Τα ζωντανά διαδικτυακά μαθήματα είναι ταυτόχρονα και πολύ οικονομικά. Στο πρότυπο διαδικτυακό φροντιστήριο Έτσι Μαθαίνω για παράδειγμα, το κόστος είναι μέχρι και 40% χαμηλότερο από το παραδοσιακό φροντιστήριο.
Το σημαντικό λοιπόν είναι να ξέρουμε τις επιλογές μας! Ειδικά στα θέματα της εκπαίδευσης η τεχνολογία και το διαδίκτυο μπορούν σήμερα να μας παρέχουν πολλές λύσεις. Το μόνο που χρειάζεται είναι σωστό ψάξιμο.
Κοτελίδας Κων/νος
Καθηγητής-Συγγραφέας