Με ομόφωνη απόφασή του το Δημοτικό Συμβούλιο Γρεβενών, στο πλαίσιο εφαρμογής της κείμενης νομοθεσίας, ενέκρινε την απαλλαγή σε ποσοστό 40% του συνολικού ποσού από το μηνιαίο μίσθωμα που πρέπει να καταβάλλουν στο Δήμο Γρεβενών οι επιχειρήσεις που αναστάλθηκε υποχρεωτικά η λειτουργία τους ή πλήττονται οικονομικά για το χρονικό διάστημα από 20 Μαρτίου έως 31 Δεκεμβρίου του 2020.
Τα δικαιολογητικά που θα πρέπει να καταθέσουν οι ενδιαφερόμενοι στο Δήμο Γρεβενών είναι τα εξής:
Αίτηση του εκπροσώπου της Επιχείρησης
Απογραφικό της ΑΑΔΕ (για τον ΚΑΔ)
Εκτύπωση δήλωσης από το ΕΡΓΑΝΗ
Βεβαίωση μη οφειλής προς το Δήμο από οποιοδήποτε τέλος ή δικαίωμα
Υπεύθυνη Δήλωση Ν. 1599/1986
Φωτοαντίγραφο Τραπεζικού Λογαριασμού για τυχόν επιστροφή χρημάτων
Οποιοδήποτε άλλο δικαιολογητικό που τυχόν ζητηθεί από τα αρμόδια όργανα.
Η κατάθεση των δικαιολογητικών γίνεται ηλεκτρονικά στις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου:
Για το τμήμα Εσόδων και Περιουσίας:
κ.Βασίλειος Καραμήτρος ([email protected] και [email protected])
κ. Δημήτριος Στέφος ([email protected]) ενώ για περαιτέρω διευκρινήσεις μπορείτε να καλείτε στα τηλέφωνα (24623)-50874/50851/50895.
Για τις Σχολικές Επιτροπές:
([email protected], [email protected], [email protected] ενώ για περαιτέρω διευκρινήσεις μπορείτε να καλείτε στα τηλέφωνα (24623)-50857/50884.
Τέλος, η Κανονιστική Απόφαση της υπ’ αριθμ. 26/23.12.2020 Τακτικής Συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Γρεβενών είναι αναρτημένη στην ιστοσελίδα του Δήμου Γρεβενών και πιο συγκεκριμένα εδώ καθώς και η σχετική Αίτηση και Υπεύθυνη Δήλωση που θα βρείτε εδώ.
Γραφείο Τύπου
Δημάρχου Γρεβενών
ΔΗΜΟΣ ΓΡΕΒΕΝΩΝ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ
Ταχ. Δ/νση: Πλ. Ελευθερίας 1
Ταχ. Κώδικας: 511 00
Τηλέφωνο:2462 3 50830
FAX: 2462087547
E-Mail: [email protected]
Website:www.dimosgrevenon.gr