Αυτό είναι το μήνυμα που ανέβασε ο ίδιος σε μέσο κοινώνικης δικτύωσης. Χθες, διαγνώστηκα με COVID-19. Τα συμπτώματα είναι ήπια και λαμβάνω αγωγή κατ’ οίκον, πάντα με τις οδηγίες των ειδικών. Για ακόμη μια φορά, κάνω έκκληση για πιστή τήρηση των μέτρων προστασίας. Οι ώρες είναι κρίσιμες και η ευθύνη μας μεγάλη. Σας παρακαλώ προσέξτε,
Κορωνοϊος :Ο καθηγητής ΑΠΘ Δ.Σαρηγιάννης για νέα μέτρα, lockdown και κινδύνους χρήσης τζακιού-σόμπας
Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, δεν προβλέπεται η απαγόρευση των μετακινήσεων μεταξύ των νομών, καθώς το λουκέτο στη διασκέδαση και ο περιορισμός της κυκλοφορίας θα περιορίσει τις μετακινήσεις όσων πήγαιναν από νομό σε νομό και από πόλη σε πόλη για να διασκεδάσουν. «Σε σύγκριση με την πρώτη φάση, τώρα η κυκλοφορία είναι ελεύθερη





















