1047 νέα κρούσματα covid-19 (Τρίτη 29 Δεκεμβρίου), 458 ασθενείς σε ΜΕΘ και 66 νέοι θάνατοι (52 νέα κρούσματα στην ΠΕ Κοζάνης, 20 στην ΠΕ Φλώρινας, 2 στην ΠΕ Καστοριάς και 2 στην ΠΕ Γρεβενών) Ημερήσια έκθεση επιδημιολογικής επιτήρησης λοίμωξης από το νέο κορωνοϊό (COVID-19) Δεδομένα έως 29 Δεκεμβρίου 2020, ώρα 15:00 Σήμερα ανακοινώνουμε 1047 νέα
«Ακούραστο εργάτη της Ορθοδοξίας, με τεράστιο και πολύπλευρο κοινωνικό έργο», χαρακτηρίζει τον μητροπολίτη Καστοριάς Σεραφείμ, ο οποίος εκοιμήθη τα ξημερώματα ενώ νοσηλευόταν στο 424 Γ.Σ.Ν.Ε. για κορωνοϊό, ο υφυπουργός Εσωτερικών (Μακεδονίας και Θράκης) Θεόδωρος Καράογλου σε συλλυπητήρια δήλωσή του. Η Κοίμηση του Μακαριστού Μητροπολίτη Καστοριάς κυρού Σεραφείμ προκαλεί βαθύτατη λύπη. Είχα την ευλογία να τον
Εκοιμήθη ο Μητροπολίτης Καστορίας Σεραφείμ (νοσηλεύονταν από την Τρίτη 8 Δεκεμβρίου στο 424 στρατιωτικό νοσοκομείο με συμπτώματα κορωνοϊού) Εκοιμήθη σήμερα, Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2020 ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Καστορίας κ. Σεραφείμ σε ηλικία 61 ετών. Να αναφερθεί ότι ο Σεβασμιώτατος, την Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2020 μεταφέρθηκε στο 424 Γ.Σ.Ν.Ε με συμπτώματα κορωνοϊού. Την Κυριακή προ της
476 νέα κρούσματα covid-19 (Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου), 467 ασθενείς σε ΜΕΘ και 66 νέοι θάνατοι (6 νέα κρούσματα στην ΠΕ Κοζάνης, 4 στην ΠΕ Φλώρινας, 3 στην ΠΕ Καστοριάς και 0 στην ΠΕ Γρεβενών) Ημερήσια έκθεση επιδημιολογικής επιτήρησης λοίμωξης από το νέο κορωνοϊό (COVID-19) Δεδομένα έως 28 Δεκεμβρίου 2020, ώρα 15:00 Σήμερα ανακοινώνουμε 476 νέα
Κρούσματα κορωνοϊού στην ΙΜ Κοσμά Αιτωλού Αρδάσσης – Κρυόβρυσης Εορδαίας (κλιμάκιο του ΕΟΔΥ στο μοναστήρι) ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – Ἐκ τῆς Ἱερᾶς Μονῆς ἀνακοινοῦται, ὅτι σήμερα 28.12.2020 ἦλθε μὲ πρόσκλησί μας κλιμάκιο τοῦ ΕΟΔΥ Κοζάνης καὶ πραγματοποίησε τέστ κορωνοϊοῦ. Ἀπεδείχθησαν θετικοὶ μὲ ἤπια συμπτώματα ὁ ἡγούμενος ἀρχιμ. Νικηφόρος καὶ ἡ 93χρονη μάννα του παπαδιὰ Ἀφροδίτη. Παρακαλοῦνται οἱ
Οι πολίτες έχουν κάθε λόγο να αισθάνονται ανασφάλεια από τη διαχείριση της πανδημίας που έχει κάνει μέχρι σήμερα η κυβέρνηση της ΝΔ, από τις πράξεις της και κυρίως από τις εγκληματικές παραλείψεις της. Δεν έχουν κανένα λόγο να αισθάνονται ανασφάλεια απέναντι στο εμβόλιο και στον εμβολιασμό. Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία από την πλευρά της κυβέρνησης
Εκοιμήθη ο Ιερομόναχος της Μητρόπολης Σερβίων και Κοζάνης Αρχιμανδρίτης π. Αυγουστίνος Μύρου Την είδηση δημοσιοποίησε στο προφίλ του στο facebook o Πρωτοπρεσβύτερος π. Δημήτριος Χαρισίου (προϊστάμενος ΙΝ Αγιου Νικολάου Κοζάνης): “ΜΕ ΠΟΛΥ ΛΥΠΗ ΣΑΣ ΑΝΑΓΓΕΛΩ ΤΗΝ ΕΙΣ ΚΥΡΙΟΝ ΕΚΔΗΜΙΑΝ ΤΟΥ ΑΓΑΠΗΤΟΥ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΑΔΕΛΦΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΜΥΡΟΥ ΙΕΡΟΚΗΡΥΚΟΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΣΕΡΒΙΩΝ ΚΑΙ ΚΟΖΑΝΗΣ.ΕΚΟΙΜΗΘΗ ΣΗΜΕΡΑ
342 νέα κρούσματα covid-19 (Κυριακή 27 Δεκεμβρίου), 469 ασθενείς σε ΜΕΘ και 53 νέοι θάνατοι (12 νέα κρούσματα στην ΠΕ Κοζάνης, 1 στην ΠΕ Φλώρινας, 1 στην ΠΕ Καστοριάς και 0 στην ΠΕ Γρεβενών) Ημερήσια έκθεση επιδημιολογικής επιτήρησης λοίμωξης από το νέο κορωνοϊό (COVID-19) Δεδομένα έως 27 Δεκεμβρίου 2020, ώρα 15:00 Σήμερα ανακοινώνουμε 342 νέα
Επιχείρηση Ελευθερία: Ο πρώτος εμβολιασμός στην Ελλάδα έγινε με την Νοσηλεύτρια ΜΕΘ Ευσταθία Καμπισιούλη και κολούθησε ο Μιχάλης Γιοβανίδης, φιλοξενούμενος σε Μονάδα Φροντίδας Ηλικιωμένων. Οι πρώτοι εμβολιασμοί στη χώρα μας κατά του νέου κορωνοϊού αποτελούν πλέον γεγονός. Η Ευσταθία Καμπισιούλη, νοσηλεύτρια ΜΕΘ στο «Ευαγγελισμό» ήταν ο πρώτος άνθρωπος που εμβολιάστηκε στη μία το μεσημέρι σηματοδοτώντας
262 νέα κρούσματα covid-19 (Σάββατο 26 Δεκεμβρίου), 473 ασθενείς σε ΜΕΘ και 46 νέοι θάνατοι (4 νέα κρούσματα στην ΠΕ Κοζάνης, 0 στην ΠΕ Φλώρινας, 0 στην ΠΕ Καστοριάς και 2 στην ΠΕ Γρεβενών. Ημερήσια έκθεση επιδημιολογικής επιτήρησης λοίμωξης από το νέο κορωνοϊό (COVID-19) Δεδομένα έως 26 Δεκεμβρίου 2020, ώρα 15:00 Σήμερα ανακοινώνουμε 262 νέα
Παράταση πρόσθετων περιοριστικών μέτρων στους Δήμους Ασπροπύργου, Ελευσίνας και Μάνδρας-Ειδυλλίας της ΠΕ Δυτικής Αττικής & στην ΠΕ Κοζάνης Αθήνα, 24 Δεκεμβρίου 2020 Λόγω του έντονου επιδημιολογικού φορτίου και κατόπιν έκτακτης σύσκεψης της Εθνικής Επιτροπής Προστασίας Δημόσιας Υγείας Έναντι Κορωνοϊού Covid 19, αποφασίστηκε ΟΜΟΦΩΝΑ η παράταση των πρόσθετων περιοριστικών μέτρων στους τρεις Δήμους της Δυτικής Αττικής














