Την Τετάρτη 16 Ιουνίου συντελέστηκε ένα έγκλημα εναντίον των εργαζομένων, των ανέργων και των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Η ψήφιση του εργασιακού νόμου από τη Νέα Δημοκρατία δημιουργεί ένα νέο σκηνικό όπου τίθενται σε αμφισβήτηση χρόνια δικαιώματα, αποδιαρθρώνονται κεκτημένα, εντείνεται η ανασφάλεια. Αυτή είναι η νέα πραγματικότητα που θα βιώσουν σύντομα οι Ελληνίδες και οι Έλληνες εργαζόμενοι.
Ανακοινώνεται ότι για την επόμενη εβδομάδα (από 21 έως 27 Ιουνίου του έτους 2021) τα δρομολόγια των Κινητών Αστυνομικών Μονάδων της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Δυτικής Μακεδονίας θα είναι τα ακόλουθα: ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΓΡΕΒΕΝΩΝ: Τρίτη (22-06-2021) και ώρες από 17:00 έως 24:00 ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ: Γρεβενά- Μεγάλο Σειρήνι – Μικρό Σειρήνι – Αμυγδαλιές – Αηδόνια – Κληματάκι
Τον Υφυπουργό Παιδείας, αρμόδιο για την Ανώτατη Εκπαίδευση, κ. Άγγελο Συρίγο συνάντησε η Βουλευτής Ν. Κοζάνης Παρασκευή Βρυζίδου, με αφορμή την επίσκεψή του στη Δυτική Μακεδονία και την ΠΕ Κοζάνης, στα πλαίσια εργασιών της Βουλής. Συζητήθηκε η εξέλιξη των νέων εγκαταστάσεων της Πανεπιστημιούπολης Δυτικής Μακεδονίας στη ΖΕΠ Κοζάνης, η κατασκευή κτιριακών υποδομών για τις φοιτητικές
Εξιχνιάστηκε απάτη σε περιοχή της Πτολεμαΐδας (Σχηματίσθηκε δικογραφία σε βάρος δύο ατόμων, ενώ για την ίδια υπόθεση αναζητούνται να ταυτοποιηθούν τα στοιχεία ενός ακόμα ατόμου). Εξιχνιάσθηκε από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Εορδαίας απάτη, που τελέστηκε σε περιοχή της Πτολεμαΐδας και σχηματίστηκε σχετική ποινική δικογραφία σε βάρος δύο ημεδαπών, 31 και 29 χρόνων, ενώ για την
Πρόσκληση για ψυχαγωγικές εγκαταστάσεις Δρεπάνου δήμου Κοζάνης. Έχοντας υπόψη: Το άρθρο 39 του Ν4497/13-11-2017 Την υπ’ αριθμ142/21απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, με τις οποίες καθορίζονται τα τέλη και ο τρόπος διάθεσης Κοινοχρήστων χώρων για εγκατάσταση ψυχαγωγικών δραστηριοτήτων. Κατά το διάστημα 19-21 Ιουνίου,στον Ι.Ν. Αγίας Τριάδας Δρεπάνου Κοζάνης παρατηρείται σημαντική συρροή κοινού. Ο Δήμος για την εξυπηρέτηση
Συνεδρίαση του Σ.Τ.Ο. Πολιτικής Προστασίας για τη λήψη μέτρων πρόληψης και ετοιμότητας αντιμετώπισης πυρκαγιών περιοχής Αμυνταίου. Πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 17 Ιουνίου 2021 στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αμυνταίου (σύμφωνα με τα προβλεπόμενα μέτρα υγειονομικής ασφάλειας) η συνεδρίαση του Συντονιστικού Τοπικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας υπό τον Αντιδήμαρχο κ.Παναγιώτη Κιοσέ, με αντικείμενο τη λήψη μέτρων
Ο Δήμος Εορδαίας, έχοντας ως πρώτο μέλημα την προστασία της δημόσιας υγείας των δημοτών του και στο πλαίσιο λήψης μέτρων αποτροπής της εξάπλωσης της λοίμωξης COVID-19, εφαρμόζοντας την Δ1(δ)/ΓΠ οικ. 5052/25-1-2021 εγκύκλιο του υπουργείου Υγείας, προχώρησε μέσω της ΔΕΥΑΕ σε ειδικές αναλύσεις στα αστικά λύματα για την ανίχνευση του ιού στην πόλη της Πτολεμαΐδας. Οι
Παραδόθηκαν και είναι προς χρήση δύο διπλές συσκευές αντίστροφης όσμωσης για την πραγματοποίηση αιμοκάθαρσης σε κοινούς θαλάμους νοσηλείας με την χρηματοδότηση από το πρόγραμμα του Πράσινου Ταμείου του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας. Είναι ένα ακόμα βήμα αναβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας για το Νοσοκομείο μας που επιτελείται με την παραλαβή των νέων μηχανημάτων που έρχονται
ΠΡΟΣ Αντιπεριφερειάρχη Φλώρινας, κύριο Κιοσέ Ιωάννη Κύριε Αντιπεριφερειάρχη, Μαζευτήκαμε σήμερα εδώ, και διαμαρτυρόμαστε για την άδικη μέχρι στιγμής συμπεριφορά της Κυβέρνησης , του Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κύριο Σπήλιο Λιβανό , αλλά και του Προέδρου του ΕΛΓΑ, κύριο Λυκουρέντζο Ανδρέα. Μέχρι στιγμής, ενώ διανύουμε τον πρώτο μήνα του καλοκαιριού, και ενώ έχουν ξεκινήσει να
519 νέα κρούσματα covid-19 (Πέμπτη17 Ιουνίου) 321 ασθενείς νοσηλεύονται διασωληνωμένοι και 16 νέοι θάνατοι (8 νέα κρούσματα στην ΠΕ Κοζάνης, 2 την ΠΕ Φλώρινας, 0 στην ΠΕ Καστοριάς και 1 στην ΠΕ Γρεβενών). Τα στοιχεία που παρουσιάζονται αφορούν περιστατικά από την επιδημιολογική επιτήρηση της νόσου από το νέο κορωνοϊό (COVID19), με βάση τα δεδομένα που
Την έντονη ανησυχία του για το μέλλον των δύο Πανεπιστημιακών Τμημάτων των Γρεβενών, μετά τη θέσπιση της ελάχιστης βάσης εισαγωγής, εξέφρασε ο Δήμαρχος κ.Γιώργος Δασταμάνης στον Υφυπουργό Παιδείας κ.Άγγελο Συρίγο, ο οποίος βρέθηκε το πρωί της Πέμπτης 17 Ιουνίου 2021 στην περιοχή μας, επισκεπτόμενος τις εγκαταστάσεις του Πανεπιστήμιου και τις σύγχρονες Φοιτητικές Εστίες. Πιο συγκεκριμένα,
Το Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης της Σχολής Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας συνεχίζει κατά το ακαδημαϊκό έτος 2021 – 2022 τη λειτουργία του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών με τίτλο «Επιστήμες της Αγωγής με Νέες Τεχνολογίες» (ΦΕΚ 1754/τ. Β/17-5-2018) με κατευθύνσεις: Παιδαγωγική με Νέες Τεχνολογίες Ανθρωπιστικές Σπουδές με Νέες Τεχνολογίες Θετικές Επιστήμες με Νέες Τεχνολογίες
Με μεγάλη επιτυχία συνεχίζονται οι Πανευρωπαϊκοί αγώνες Tennis Europe U12 που διοργανώνει ο Όμιλος Αντισφαίρισης Πτολεμαΐδας. Σήμερα ολοκληρώθηκε η προημιτελική φάση των αγώνων με τα εξής αποτελέσματα: Αγόρια Jaylon GABET (FRA) – Αθανάσιος ΖΑΒΟΥΡΓΙΑΝΟΣ (GRE) 2-6 6-4 10-4 Sergey PANKOV (RUS) – Ιάσων ΡΟΒΑΣ (GRE) 6-3 6-4 Άλκης ΜΙΧΑΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ (GRE) – Nikita BERDIN (RUS) 6-3
549 νέα κρούσματα covid-19 (Τρίτη 15 Ιουνίου) 330 ασθενείς νοσηλεύονται διασωληνωμένοι και 13 νέοι θάνατοι (12 νέα κρούσματα στην ΠΕ Κοζάνης, 2 την ΠΕ Φλώρινας, 0 στην ΠΕ Καστοριάς και 1 στην ΠΕ Γρεβενών). Τα στοιχεία που παρουσιάζονται αφορούν περιστατικά από την επιδημιολογική επιτήρηση της νόσου από το νέο κορωνοϊό (COVID19), με βάση τα δεδομένα














