Δήμος Κοζάνης: Ευχαριστίες σε πολίτες, συλλόγους και επιχειρήσεις για την προσφορά τους στο συσσίτιο
Το συσσίτιο του Δήμου Κοζάνης χρόνια τώρα παρέχει περισσότερες από 150 μερίδες φαγητού σε άπορους και μοναχικούς δημότες, καθημερινά. Η σημαντική αυτή λειτουργία υλοποιείται με ίδιους πόρους, αλλά και την πολύτιμη συνεισφορά των εθελοντών. Αρωγοί σε αυτή την προσπάθεια στέκονται διαχρονικά επιχειρήσεις, σύλλογοι και πολίτες που με τις δωρεές τους συνδράμουν στο έργο του συσσιτίου.
Σας καλούμε σε συνεδρίαση με τηλεδιάσκεψη του Διοικητικού Συμβουλίου της ΠΕΔ Δυτικής Μακεδονίας, την Δευτέρα 11 Απριλίου 2022 και ώρα 11:00, με θέματα ημερήσιας διάταξης: Εγκρίσεις πρωτογενών αιτημάτων Εγκρίσεις από εκτός έδρας μετακινήσεις και εγκρίσεις δαπανών Ορισμός εκπροσώπων Ενημερώσεις – Διάφορα Τη συνεδρίαση μπορείτε να την παρακολουθήσετε από την ιστοσελίδα της ΠΕΔ ΔΜ https://www.peddm.gov.gr (YouTube,
Εκδήλωση Για τον Ιμπεριαλιστικό Πόλεμο και την Εμπλοκή της Ελλάδας στο Αμύνταιο. Οι Οργανώσεις Αμυνταίου του ΚΚΕ σας προσκαλούν την Κυριακή 10/04 στο Πνευματικό Κέντρο Αμυνταίου, στις 19.00 σε μια εκδήλωση – συζήτηση για τις πολιτικές εξελίξεις, τον Ιμπεριαλιστικό πόλεμο στην Ουκρανία και την εμπλοκή της Ελλάδας σε αυτόν.
Ακόμα περιμένουν οι αγρότες τις αποζημιώσεις από τον παγετό του περασμένου Απριλίου του 2021 (επιστολή διαμαρτυρίας από τον Αγροτικό σύλλογο του δήμου Αμυνταίου) Αμύνταιο, 07/04/2022 Προς : Πρόεδρο ΕΛΓΑ, κο. Ανδρέα Λυκουρέντζο Κοιν.: Υπουργός Γεωργίας, κο. Γεώργιο Γεωργαντά Υφυπουργός Οικονομικών, κο. Θεόδωρο Σκυλακάκη Βουλευτή Φλώρινας, κο. Ιωάννη Αντωνιάδη Κύριε Πρόεδρε, Το προηγούμενο διάστημα, εσείς
μήμα Μαθηματικών Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας: 7η Επιστημονική Διαδικτυακή Συνάντηση Ακαδημαϊκού Έτους 2021-22. Το Τμήμα Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας και το Παράρτημα Καστοριάς της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας, συνδιοργανώνουν την 7η διαδικτυακή επιστημονική συνάντηση για το Ακαδημαϊκό έτος 2021-2022, η οποία θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 11 Απριλίου 2022 και ώρα 19:30. Στο πλαίσιο αυτής, θα δοθεί διάλεξη, με τίτλο: «Ταξίδι
Δυόμισι χρόνια μετά την ανακοίνωση της απόφασης του Πρωθυπουργού για πλήρη απεξάρτηση από το λιγνίτη μέχρι το 2028 το πρόσημο παραμένει αρνητικό! Το περίφημο Σχέδιο Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης αποτελεί ακόμη σχέδιο επί χάρτου και έκθεση ιδεών. Η αλλαγή παραγωγικού και οικονομικού μοντέλου για την ευρύτερη περιοχή δεν έχει ξεκινήσει ακόμη. Αυτό ήταν αναμενόμενο. Δεν είναι δυνατόν
Ολοκληρώθηκαν στο Μονακό οι εργασίες της ετήσιας τακτικής συνάντησης των επικεφαλής των αντιπροσωπειών Ευρωπαϊκής Περιφέρειας της Κοινοβουλευτικής Συνέλευσης Γαλλοφωνίας, στις οποίες έλαβε μέρος η βουλευτής-μέλος της ελληνικής αντιπροσωπείας κ. Παρασκευή Βρυζίδου. Οι εργασίες ξεκίνησαν με την εναρκτήρια ομιλία του Βέλγου βουλευτή και επικεφαλής της Ευρωπαϊκής Περιφέρειας της Συνέλευσης κ. Jean-Charles LUPERTO, ενώ χαιρετισμούς απηύθυναν, ως οικοδεσπότες,
18.25 ΝΕΑ ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ COVID-19 (ΔΕΥΤΕΡΑ 4 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022) 365 ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΣΤΙΣ ΜΕΘ ΚΑΙ 62 ΝΕΟΙ ΘΑΝΑΤΟΙ (231 ΝΕΑ ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΠΕ ΚΟΖΑΝΗΣ, 79 ΤΗΝ ΠΕ ΦΛΩΡΙΝΑΣ, 57 ΣΤΗΝ ΠΕ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ 35 ΣΤΗΝ ΠΕ ΓΡΕΒΕΝΩΝ) Τα στοιχεία που παρουσιάζονται αφορούν περιστατικά από την επιδημιολογική επιτήρηση της νόσου από το νέο κορωνοϊό (COVID-19), με βάση τα δεδομένα που έχουν
Π. Πλακεντάς, Δήμαρχος Εορδαίας: Δεν είμαστε «λιγνιτολάγνοι», αλλά αναζητούμε ορθολογικές λύσεις Συνεδρίαση του Δ.Σ. της ΚΕΔΕ στην Πτολεμαΐδα, με επίκεντρο της συζήτησης την ενεργειακή μετάβαση και την εξεύρεση βιώσιμων και μακροπρόθεσμων λύσεων στο ενεργειακό ζήτημα Η ενεργειακή μετάβαση της χώρας ήταν το θέμα της ειδικής συνεδρίασης του Διοικητικού Συμβουλίου της ΚΕΔΕ, που συνήλθε χθες Παρασκευή΄1η Απριλίου,








