https://www.youtube.com/watch?v=9h67lJSn7ss&feature=youtu.be Τον Πρόεδρο Γιώργο Νικολόπουλο και τον Αντιπρόεδρο Σάββα Δεμιρτζίδη του Εθελοντικού Οργανισμού για τα δικαιώματα των παιδιών «ΚΕΛΕΤΡΟΝ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ» δέχθηκε την Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου, ο Περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας Θ. Καρυπίδης στο Γραφείο του. Στο επίκεντρο της συνάντησης βρέθηκαν τα δύο μεγάλα κοινωνικά προγράμματα που είναι σε εξέλιξη και υλοποιούνται στην
Η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, ως εταίρος του έργου BIOECO RDI, συμμετείχε στη συνάντηση εταίρων του έργου που πραγματοποιήθηκε στο Ζάγκρεμπ της Κροατίας μεταξύ 5-7 Δεκεμβρίου 2018. Την πρώτη μέρα της συνάντησης, συζητήθηκε η πορεία υλοποίησης του έργου και η διακρατική στρατηγική για τη Βιοοικονομία στο χώρο της Αδριατικής-Ιονίου. Τη δεύτερη μέρα, διοργανώθηκε συνέδριο απευθυνόμενο σε
Τη δημιουργία εξειδικευμένου Ταμείου Δίκαιης Μετάβασης στον Προϋπολογισμό 2020-2027 της ΕΕ με πίστωση 4.8 δισ. για τις περιοχές που βρίσκονται σε μετάβαση από τον άνθρακα, όπως είναι η Δυτική Μακεδονία και η Μεγαλόπολη, υποστήριξε στην ομιλία της στη Διεθνή Διάσκεψη για το Κλίμα @COP24 στο Κατοβίτσε της Πολωνίας, η Ευρωβουλευτής της ΝΔ και του
























