18.25 ΝΕΑ ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ COVID-19 (ΔΕΥΤΕΡΑ 4 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022) 365 ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΣΤΙΣ ΜΕΘ ΚΑΙ 62 ΝΕΟΙ ΘΑΝΑΤΟΙ (231 ΝΕΑ ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΠΕ ΚΟΖΑΝΗΣ, 79 ΤΗΝ ΠΕ ΦΛΩΡΙΝΑΣ, 57 ΣΤΗΝ ΠΕ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ 35 ΣΤΗΝ ΠΕ ΓΡΕΒΕΝΩΝ) Τα στοιχεία που παρουσιάζονται αφορούν περιστατικά από την επιδημιολογική επιτήρηση της νόσου από το νέο κορωνοϊό (COVID-19), με βάση τα δεδομένα που έχουν
Π. Πλακεντάς, Δήμαρχος Εορδαίας: Δεν είμαστε «λιγνιτολάγνοι», αλλά αναζητούμε ορθολογικές λύσεις Συνεδρίαση του Δ.Σ. της ΚΕΔΕ στην Πτολεμαΐδα, με επίκεντρο της συζήτησης την ενεργειακή μετάβαση και την εξεύρεση βιώσιμων και μακροπρόθεσμων λύσεων στο ενεργειακό ζήτημα Η ενεργειακή μετάβαση της χώρας ήταν το θέμα της ειδικής συνεδρίασης του Διοικητικού Συμβουλίου της ΚΕΔΕ, που συνήλθε χθες Παρασκευή΄1η Απριλίου,
Κατά τη σημερινή συνάντηση εργασίας του Περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας Γιώργου Κασαπίδη με τον Αναπληρωτή Υπουργό Εσωτερικών Στέλιο Πέτσα, συζητήθηκε η ένταξη προς χρηματοδότηση πέντε σημαντικών αναπτυξιακών έργων για την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας στο πρόγραμμα «ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΡΙΤΣΗΣ», τα οποία ενέκρινε η Επιτροπή Αξιολόγησης. Τα έργα εντάσσονται στην πρόσκληση ΑΤ06 του προγράμματος, η οποία αφορά δράσεις αναβάθμισης
Τον Αντιπεριφερειάρχη Φλώρινας Σωτήρη Βόδου επισκέφτηκε στο γραφείο του, την Τρίτη 29 Μαρτίου 2022, κλιμάκιο του Δήμου Αμυνταίου αποτελούμενο από την εντεταλμένη σύμβουλο του Δημάρχου Αμυνταίου Διαμαντούλα Κρητικού, τον Αντιδήμαρχο Καθαριότητας και Πρασίνου Ιωάννη Πέγιου, τον Πρόεδρο της Κοινότητας Βεγόρας Λάζαρο Αθανασιάδη και τον σύμβουλο του Δημάρχου Αμυνταίου σε θέματα του πρωτογενή τομέα, γεωπόνο Αναστάσιο
Με το ‘πόδι στο γκάζι’ περιμένει το Άργος Ορεστικό το 9ο RALLY GREECE OFFROAD. Με τις συντονισμένες προσπάθειες του Υφυπουργού Αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη, του Περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας Γιώργου Κασαπίδη και του Δημάρχου Άργους Ορεστικού Παναγιώτη Κεπαπτσόγλου και μετά την περσινή επιτυχία, η διοργάνωση θα πραγματοποιηθεί και φέτος στο Δήμο Άργους Ορεστικού στις 26-29 Μαΐου 2022, παίρνοντας
Η ΠΕΔ Δυτικής Μακεδονίας σε στενή συνεργασία με το Δήμο Εορδαίας και το Δίκτυο Ενεργειακών Δήμων σας προσκαλεί σε ειδική συνεδρίαση με θέμα την ενεργειακή μετάβαση. Η ειδική συνεδρίαση θα πραγματοποιηθεί παράλλληλα με τη συνεδρίαση του ΔΣ της ΚΕΔΕ, την Παρασκευή 1 Απριλίου 2022 και ώρα 11.00, στο ξενοδοχείο ΠΑΝΤΕΛΙΔΗΣ στην Πτολεμαΐδα (3 ο χιλ. Πτολεμαΐδας – Φλώρινας).
Σύμφωνα με τις προβλέψεις της Εθνικής Μετεωρολογικής Υπηρεσίας και του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου, λόγω των μετεωρολογικών συνθηκών, ευνοείται η μεταφορά σκόνης από την Αφρική, μέχρι το Σάββατο 2-4-2022. Οι συγκεντρώσεις των αιωρούμενων σωματιδίων (ΑΣ10), σε ορισμένους σταθμούς μέτρησης, αναμένεται να ξεπεράσουν το όριο της μέσης ημερήσιας τιμής των 50 μg/m3. Σε συνέχεια των παραπάνω και με
Ο οργανισμός “Νέα Γεωργία Νέα Γενιά”, το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας (Τμήμα Γεωπονίας και Ινστιτούτο Αειφορικής Ανάπτυξης και Διαχείρισης Φυσικών Πόρων-ΠΕΚ ΤΗΜΕΝΟΣ-ΠΔΜ), η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, τo Cluster Βιοοικονομίας και Περιβάλλοντος Δυτικής Μακεδονίας, και η Αγροδιατροφική Σύμπραξη Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας σε συνεργασία με το Rutgers University (USA) σας προσκαλούν να παρακολουθήσετε την ενημερωτική ημερίδα με θέμα
Στο δρόμο έμεινε οικογένεια στην Ολυμπιάδα, μετά τη φωτιά που το απόγευμα της περασμένης Κυριακής 27/3 ξέσπασε για άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία στο σπίτι της, με αποτέλεσμα να καταστραφεί ολοσχερώς και τα υπάρχοντα της να γίνουν στάχτη χωρίς, ευτυχώς, ανθρώπινες απώλειες, ενώ, ήδη ξεκίνησαν οι πρώτες κινήσεις για παροχή βοήθειας. Το Κοινοτικό Συμβούλιο Ολυμπιάδας απευθύνει έκκληση
Τη Δευτέρα 21 Μαρτίου οι εκπαιδευτικοί του 3ου Γυμνασίου Πτολεμαΐδας είχαν την ευκαιρία να επιμορφωθούν στον τομέα της πυρασφάλειας. Οι εκπαιδευτικοί περνούν ένα μεγάλο μέρος της ημέρας έχοντας την ευθύνη για την ασφάλεια δεκάδων μαθητών. Ως εκ τούτου οφείλουν να έχουν τις γνώσεις για να ανταπεξέλθουν σε δύσκολες περιστάσεις που μπορεί να θέσουν σε κίνδυνο τις
Η Ένωση Στρατιωτικών Περιφερειακής Ενότητας Κοζάνης σε συνεχεία των επαφών με εκπροσώπους των κοινοβουλευτικών κόμματων της περιοχής, την Δευτέρα 28 Μαρτίου 2022, συναντήθηκε με την βουλευτή Κοζάνης της Νέας Δημοκρατίας, κα. Βρυζίδου Παρασκευή. Από πλευράς της Ένωσης Στρατιωτικών Περιφερειακής Ενότητας Κοζάνης, παραβρέθηκαν στην εν λόγω συνάντησή, ο πρόεδρος Παπαδημητρίου Λάζαρος και ο Γενικός Γραμματέας Βότσης











