Από τη Μνήμη στο Μέλλον: 50 χρόνια Λύκειο Σερβίων & Εγκαίνια Αίθουσας Εκδηλώσεων.
Με μεγάλη συμμετοχή και έντονη συγκίνηση πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 21 Ιουνίου 2026 η επετειακή εκδήλωση για τα 50 χρόνια λειτουργίας του Λυκείου Σερβίων, η οποία συνδυάστηκε με τα εγκαίνια της ανακαινισμένης Αίθουσας Εκδηλώσεων του σχολικού συγκροτήματος Γυμνασίου – Γενικού Λυκείου Σερβίων.
Η εκδήλωση ανέδειξε τον διαχρονικό δεσμό του σχολείου με την τοπική κοινωνία, καθώς στον ίδιο χώρο συναντήθηκαν παλιοί εκπαιδευτικοί, απόφοιτοι πολλών γενεών, μαθητές, μαθήτριες και πολίτες της περιοχής.
Ιδιαίτερη στιγμή της βραδιάς αποτέλεσε το ιστορικό αφιέρωμα «Δρόμοι της Μνήμης», μέσα από το οποίο η κ. Τσικαρδάνη παρουσίασε την πορεία του σχολείου από την ίδρυσή του το 1976 έως σήμερα. Οι αναμνήσεις παλαιών εκπαιδευτικών και αποφοίτων ανέδειξαν, με άμεσο και ανθρώπινο τρόπο, ότι το σχολείο δεν είναι μόνο χώρος μάθησης, αλλά και χώρος κοινών βιωμάτων, σχέσεων και συλλογικής μνήμης.
Στο πρώτο μέρος της εκδήλωσης τιμήθηκαν ο Περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας κ. Γιώργος Αμανατίδης για την καθοριστική του συμβολή στην υλοποίηση του έργου, ο κ. Λάμπρος Νίκου, Προϊστάμενος Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου Σερβίων και ο κ. Δημήτρης Πεκόπουλος Μηχανολόγος Μηχανικός, στέλεχος της ΑΝΚΟ.
Την εκδήλωση πλαισίωσαν Έκθεση Φωτογραφίας, οι «Τοίχοι της Μνήμης» με σκέψεις και ευχές των σημερινών μαθητών/-τριών, καθώς και η μουσική παρέμβαση του κ. Βαγγέλη Μαραμή δημιουργώντας μια γέφυρα ανάμεσα στο παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του σχολείου.
Πενήντα χρόνια μετά την ίδρυσή του, το Λύκειο Σερβίων συνεχίζει να αποτελεί χώρο γνώσης, δημιουργίας, μνήμης και ουσιαστικής σύνδεσης με την κοινωνία.
Η Διευθύντρια του Γενικού Λυκείου Σερβίων
Βιβή Μπουμπουρέκα



