Έπειτα από πέντε χρόνια γεμάτα προσφορά, έντονες συγκινήσεις και σημαντικές στιγμές, ο Νίκος Μούσιος αποχαιρετά τον ΑΟ Κρόκου, κλείνοντας έναν σημαντικό κύκλο της ποδοσφαιρικής του διαδρομής. Υπηρέτησε τον σύλλογο τόσο ως ποδοσφαιριστής όσο και ως προπονητής, αφήνοντας το δικό του αποτύπωμα και χτίζοντας ισχυρούς δεσμούς με τη διοίκηση, τους αθλητές και τους ανθρώπους της ομάδας.
Με μια συγκινητική ανάρτηση ευχαριστεί όλους όσοι συνεργάστηκαν μαζί του και εύχεται κάθε επιτυχία στον ΑΟ Κρόκου, ενώ πλέον ετοιμάζεται για το επόμενο βήμα της προπονητικής του πορείας, καθώς αναλαμβάνει την τεχνική ηγεσία των Ακριτών Κοζάνης, ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο στην καριέρα του.
Ακολουθεί αυτούσια η ανάρτηση του Νίκου Μούσιου:
Μετά από 5 όμορφα χρόνια στον ΑΟ Κρόκου, ήρθε η στιγμή να κλείσει αυτό το κεφάλαιο. Αποχωρώ από την ομάδα, στην οποία είχα την τιμή να προσφέρω τόσο ως ποδοσφαιριστής όσο και ως προπονητής.
Ένας σύλλογος που αποτέλεσε για μένα κάτι πολύ περισσότερο από μια ομάδα. Μέσα σε αυτά τα χρόνια έζησα μοναδικές στιγμές, μέσα και έξω από το γήπεδο.
Χάρηκα νίκες και ανόδους απογοητεύτηκα σε ήττες και υποβιβασμούς ,γνώρισα εξαιρετικούς ανθρώπους και δημιούργησα φιλίες και αναμνήσεις που θα με συνοδεύουν για πάντα.
Θέλω να ευχαριστήσω τη διοίκηση, τους ανθρώπους του συλλόγου, τους γονείς και κυρίως όλα τα παιδιά με τα οποία συνεργάστηκα ως προπονητής. Η εμπιστοσύνη και η στήριξή σας όλα αυτά τα χρόνια ήταν πολύ σημαντικές για μένα.
Εύχομαι στον ΑΟ Κρόκου υγεία, πρόοδο και πολλές επιτυχίες.
Θα παραμείνει πάντα ένα ξεχωριστό κομμάτι της ποδοσφαιρικής και προσωπικής μου διαδρομής.
Σας ευχαριστώ όλους για αυτά τα 5 χρόνια.
Καλή συνέχεια και καλή επιτυχία σε όλους!![]()






